Науково-дослідна робота студентів на кафедрі Проектування доріг, геодезії і землеустрою має розвиток у роботі студентського наукового гуртка, що являє собою творчий студентський колектив, який формується за напрямками наукової діяльності кафедри відповідно до затверджених тематичних планів роботи кафедри:
Зміст занять гуртка різноманітний і включає:
На засіданнях студентського наукового гуртка створюються сприятливі умови для розвитку і реалізації творчих здібностей студентів університету, обговорюються актуальні науково-практичні та теоретичні питання.
У процесі діяльності наукового гуртка здійснюється проведення «круглих столів» та семінарів, під час яких студенти-гуртківці виступають з доповідями та науковими повідомленнями. Особлива увага на засіданнях приділяється залученню студентів до збору, аналізу та узагальненню кращого практичного досвіду, презентаціям кращих наукових робіт, а також підготовці студентів до участі у наукових конференціях, що сприяє впровадженню результатів студентських робіт у практику, опублікуванню статей, тез доповідей у наукових журналах, збірках.
Заняття в групі сприяють інтелектуальному і професійному розвитку студентів, оскільки під час роботи над індивідуальною темою вони вчаться самостійно орієнтуватись у потоках інформації та ефективно підбирати матеріал для своїх доповідей. Тематика групи достатньо об’ємна, цікава і складна, тому вимагає від студентів систематичної, наполегливої і клопіткої роботи.
На сьогоднішній день наукова діяльність є невід’ємною складовою освітнього процесу і слугує інструментом інтеграції наукової, навчальної та виробничої діяльності у системі вищої освіти.
Наукова робота студентів є невід’ємною складовою їх навчального процесу, тому студенти приймають активну участь в наукових заходах, де розвивають свої творчі здібності, здобувають необхідні навички проведення самостійного наукового процесу та роботи з сучасними методами науково-дослідної роботи.
Починаючи з перших курсів, студенти приймать активну участь в різних заходах ХНАДУ або іншого університету України, де здобувають свою першу наукову практику. Складаючи доповідь на задану тему, юний дослідник отримує набагато більше, ніж він на той момент може оцінити.