Індивідуальна освітня траєкторія – персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду, ґрунтується на виборі здобувачем освіти видів, форм і темпу здобуття освіти, суб’єктів освітньої діяльності та запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін і рівня їх складності, методів і засобів навчання. Індивідуальна освітня траєкторія в закладі освіти може бути реалізована через індивідуальний навчальний план.
Інструкція для здобувачів з вибору дисциплін
Анкета здобувачів вибору освітніх компонентів
https://dl2022.khadi-kh.com/course/index.php?categoryid=659Результати опитування щодо вибору дисциплін здобувачів 2021-2022 н.р
https://rcf.khadi.kharkov.ua/fileadmin/F-HIGHWAY/%D0%9C%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%D0%B2_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%86%D1%96%D0%B9_%D1%82%D0%B0_%D0%B1%D1%83%D0%B4%D1%96%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%BC%D0%B5%D1%85%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B8/%D0%94%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8/%D0%9E%D0%BF%D0%B8%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdfНормативні документи
♦ СТВНЗ 92.1-01:2021 «Про навчання здобувачів вищої освіти за індивідуальним графіком»
♦ СТВНЗ-62.1-01:2021 «Організація дуальної форми навчання в ХНАДУ»
♦ СТВНЗ-90.1-01:2021 Оцінювання результатів навчання здобувачів вищої освіти ХНАДУ
♦ СТВНЗ 52.1-02:2020 «Про організацію практики здобувачів вищої освіти ХНАДУ»
♦ СТВНЗ 7.1-01:2019 «Положення про організацію освітнього процесу в ХНАДУ»