ДУАЛЬНА ОСВІТА


Договір про організацію освітнього процесу  за дуальною формою навчання ТОВ "ІПІТ"

Договір про організацію освітнього процесу  за дуальною формою навчання ТОВ "РОАД КОНСТРАКШН" 

Договір про організацію освітнього процесу за дуальною формою навчання ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД"

Дуальна освіта в ХНАДУ

Дуальна форма здобуття професійної освіта – це спосіб навчання, за яким теоретичний матеріал опановується в закладі з педагогом, а практичне навчання проходить на виробництві. Такий підхід суттєво відрізняється від «практичних відпрацювань», оскільки в його основі не тільки закріплення теорії на практиці, а саме навчання в умовах виробництва. 

Дуальна форма навчання має низку позитивних аспектів:

  • організація співпраці політиків, бізнесу, соціальних партнерів;
  • розробка законодавчого підґрунтя для визнання нацстандартів якості професійної освіти;
  • навчання учнів під час трудової діяльності;
  • залучення кваліфікованого персоналу з виробництва до педагогічної діяльності;
  • здійснення інституційних досліджень та консультування;
  • врахування конкретних запитів підприємств до змісту та якості професійної освіти.

Наразі дуальна форма навчання тільки починає впроваджуватися в український навчальний процес.

Вона покликана не лише налагодити ефективну співпрацю навчальних закладів з ринком праці, а й створити для учнів реальні умови для вивчення теоретичного матеріалу на практиці.

До речі, робота учнів за дуальною формою оплачується. Це обов’язкова умова. Тобто студент ходить на справжню оплачувану роботу. Заробіток звичайно залежить від договору та домовленостей працівника й роботодавця.

Водночас студент не просто отримує гроші, а здобуває максимально концентровані та корисні знання, які стосуються безпосередньо його фаху.

До головних переваг такого навчання варто віднести все ж – практичний досвід. Адже теоретичні знання, не підкріплені практикою, швидко забуваються.

  Нормативно-правова база


 Досвід упровадження